Tuesday 27 May 2014

Vrijstaande wastafel en toiletmeubel besteld bij Sanitairtoppers.nl

Onlangs heeft mijn man een vrijstaande wastafel en een staand toilet gekocht voor onze badkamer. Het was niet eens nodig er de deur voor uit te gaan want hij heeft de vrijstaande wastafel en het toilet gewoon online besteld. Nadat we besloten hadden het sanitair te vervangen, is hij online op zoek gegaan naar mooi en vooral betaalbaar sanitair. Al snel kwam hij op de site van Sanitairtoppers.nl terecht. Hier is hij laaiend enthousiast over. Niet alleen vanwege het enorme assortiment en de scherpe prijzen, maar ook omdat het een webshop is en je alles online kunt bestellen. Je hoeft er dus niet eens de deur voor uit en je aankoop wordt netjes thuis bezorgd.
Nadat ook de bezorging perfect verliep en de kwaliteit van onze nieuwe aankopen zeer goed bleek, wilde mijn man ook voor de toiletruimte beneden een nieuwe wastafel bestellen. Mijn man is een echte klusser en in zijn vrije tijd klust hij dan ook graag in en rondom het huis. Hij heeft niet alleen het sanitair in de badkamer vervangen, maar ook de badkamervloer en wanden opnieuw betegeld. Het eindresultaat is fantastisch.
De tegels die over zijn, kunnen nu mooi voor de toiletruimte beneden gebruikt worden. Het wandcloset is prima, maar het kleine fonteintje willen we graag vervangen. Uiteraard heeft mijn man ook hiervoor weer een kijkje genomen op de site van Sanitairtoppers.nl. Wat een keuze heb je daar. Na het hele assortiment uitvoerig te hebben bekeken koos hij een mooi toiletmeubel uit. Enthousiast liet hij het toiletmeubel aan me zien. Ik was het roerend met hem eens. Wat een prachtige uitvoering. Mijn man heeft de bestelling dan ook direct gedaan.

Nadat de bezorgers geweest waren, is mijn man direct gestart met klussen. De oude tegels en het fonteintje heeft hij er al uit gesloopt. Ik ben die middag op pad gegaan voor het kopen van nieuwe accessoires. Ik heb een nieuwe toiletbril gekocht met een grappige print, een nieuwe toiletborstel en een zeeppompje in bijpassende kleur. Toen ik terug kwam was mijn man al klaar met betegelen. Het is zo’n super klusser. Morgen gaat hij verder en wanneer hij klaar is, krijgen de accessoires een plekje. Ik kan haast niet wachten het eindresultaat te zien.

No comments:

Post a Comment