Friday 9 May 2014

Vrijstaande wastafel en zitbaden bekeken bij Sanitairtoppers.nl

Het is bijna moederdag en ik wilde mijn moeder dit jaar dan ook eens echt verrassen. Ze staat altijd voor ons klaar en verdient het eens extra in het zonnetje gezet te worden. Al meerdere malen had ze aangegeven niet tevreden te zijn over haar badkamer. Omdat mijn man een ervaren klusser is, had hij me al laten weten deze klus graag voor haar uit te voeren. Mijn zussen en broer wilden ook meehelpen en zouden meebetalen aan het sanitair.
Ik had me voorgenomen naar de woonboulevard bij ons in de stad te rijden, maar kwam hier steeds maar niet aan toe. Het leek me dan ook een goed idee online eens te kijken naar wat er zoal verkrijgbaar is en wat de kosten zijn. De eerste website die ik aanklikte bleek de site Sanitairtoppers.nl te zijn. Een uitgebreide webwinkel met werkelijk alles op het gebied van sanitair. De prijzen bleken er zeer scherp. Ik had onmiddellijk een goed gevoel bij deze online winkel. Al snel had ik een verhoogd toilet gevonden, wat zeer praktisch is voor mijn moeder die inmiddels toch wel op leeftijd is. Ook heb ik het zeer brede assortiment toiletpotten bekeken. Met name de zitbaden hadden mijn aandacht. Het voordeel van de zitbaden is namelijk dat deze zeer klein zijn. Aangezien de badkamer van mijn moeder maar een zeer beperkte oppervlakte heeft, leek me dit echt iets voor haar. Zo kon ze naast het nemen van een douche ook in een lekker warm bad zitten.

Verder heb ik het assortiment wastafels bekeken en een mooie vrijstaande wastafel voor haar uitgezocht. Naast de vrijstaande wastafel kon dan mooi een hoge kast staan voor het opbergen van handdoeken en overige toiletartikelen. Ik telde de prijzen van het door mij uitgekozen sanitair bij elkaar op en deelde dit door 4. De uitkomst hiervan leek mij zeer goed te doen. Zelfs een stuk lager dan dat ik verwacht had. Ik nam direct contact op met mijn zussen en broer om te vragen of ze akkoord gingen met dit bedrag. Dit bleek geen enkele probleem. Ik heb het sanitair dan ook direct besteld. Wat zal mijn moeder blij verrast zijn als we haar vertellen dat ze een compleet nieuwe badkamer krijgt! 

No comments:

Post a Comment